Gure bizitzan zehar kirola egitea oso garrantzitsua denez, gai honi buruz hitz egitea aukeratu dut. Lehendabizi esan beharra daukat, nire asmoa blog honen bitartez jendea kirola egitera animatzea dela eta baita ere kirolari buruzko informazioa, albisteak ...ematea

11 de noviembre de 2011

KIROLAK C.M. GAZTEIZ TRAIL RUNNING TEAM

Hau beste blog batetik hartu dut.


Mendiko lasterketak egiten dituen Gazteizko talde bat da.  Euren helbidea  http://kirolacmgazteiz.blogspot.com/ da. Twitterra eta facebooka ere dute. Blog honetan euren argazki eta bideo asko ikus ditzakegu.
Talde honek meritu handia duela uste dut, mendia oinez igotzea gogorra bada, are gehiago korrika igotzea. Egiten duten esfortzuaren ondoren, lehena zein azkena heltzeak ez duela garrantzirik uste dut, denek txalo bero bat merezi dute. Ni 19 urterekin hori egiteko ezgaia sentitzen banaiz, talde horretako partaideek duten adinarekin gehiago, orduan bai ezinezkoa izango dela.
Talde horri jarraituz, adin desberdinetako taldeak egin beharko zituztela uste dut. Gazteak horrelako txapelketetan parte hartzera animatu behar gaituzte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario